onsdag 28 april 2010

Dags att deklarera 2010

Ja, även i år hade jag hoppats på att få mer pengar tillbaka än jag i själva verket fick. Min förhoppning var att det skulle räcka till utemöbler, men vår smak är uppenbarligen lite för kostsam. Men egentligen ska man väl inte klaga, eftersom vi slapp att betala tillbaka pengar trots låga räntor och skattejämkning. Men med tanke på min inkomst 2009 så är det inte konstigt att vi inte får så mycket skatteåterbäring. För om man knappt har tjänat några pengar har man ju följaktligen inte betalat så mycket i skatt och kan därför inte få så mycket tillbaka. Någon som törs gissa hur mycket jag har tjänat?

LEDTRÅD: Första siffran är 6 och sedan x antal nollor. Vad tror ni?

2 kommentarer:

Buffel. Dr. Buffel sa...

O vad jag önskar att det va 600 000.

Stefan sa...

60 spänn!