söndag 11 juli 2010

Hemligheter

Denna vecka har varit full av tissel och tassel. På fredagen blev Elins blivande man Nichlas kidnappad på jobbet och under lördagen kom självaste jultomten med ett särskilt paket till Elin.

Jag pratar förstås om det blivande brudparets möhippa och svensexa. Jag väntar fortfarande på svar från Nichlas om jag får visa några bilder på honom. I väntans tider bjuder jag på ett litet smakprov.

Grabbarna åkte skylift och åkte gocart. Mycket skoj och mycket öl. Det är vad jag har hört.

Jag själv har ägnat större delen av veckan åt att trycka tröjor till Elin och de övriga tjejerna. Vi var ett litet gäng, brudens två systrar och två närmsta kompisar, men det betyder inte att vi inte hade kul.

Elin har gått på "catwalken" på bryggan vid Klarsjön "Borat-style" så att säga (med bikini under ska tilläggas).

Sedan har vi dansat magdans.


Vi har "pick-nickat" i parken, där bruden även utförde sina uppdrag med bravur.



Vi har bubblat och bastat.



Och ätit och druckit en massa gott, ända tills det var dags att bege sig hemåt.


Jag hoppas att både blivande herr och fru Berggreen hade det trevligt och nu är redo för äktenskapet.

2 kommentarer:

ELIN O NICKE sa...

Vi hade mycket skoj båda två..nästan lite synd att det är över. Grymt bra planerat av er. Men vi har ju självaste bröllopsdagen kvar..o då ska vi minsann öppna de spännande kuverten=)

Sara sa...

Om inte jag sliter upp dem först