söndag 22 augusti 2010

Johan 30 år

Igår begav Jonte och jag oss till ett ganska blåsigt och kallt Hawaii för att fira denna mans stundande 30-årsdag.
På tisdag fyller nämligen Johan 30 år och detta firades med ett party vid poolen. Vi systrar med våra män var först på plats och de enda som kom på utsatt tid.
Kvällens värdpar vågade sig på ett dopp framåt kvällen, men min kära make var först i, som vanligt.


Det vankades grillat i stora lass och jag tjänade 100 kronor genom att visa mina kunskaper i klädsim.
En trevlig kväll som med största säkerhet fortsatte många timmar efter att vi åkt hem till barnvakterna

1 kommentar:

Sofia sa...

Det var kul att ni ville komma i lördags. Eftersom Sanna avslöjat att hon läser din blogg så kan jag ju tipsa om att det finns en bild på ditt klädsim (eller iallafall dyket i) på hennes blogg; kolla in http://universalappeal.blogg.se/ så får du se!