lördag 1 januari 2011

Löften 2010

Förra årets löften löd:

¤ Jag ska blogga varje dag. Och då menar jag inte "gnällblogga".

¤ Jag ska börja träna. Träna järnet, kondition och styrka,

¤ Jag ska öva bort min kameraskygghet. Massor av bilder på mig ska tas.

¤ Jag ska ta med mig mobilen när jag åker någonstans. Med laddat batteri.

¤ Jag ska ta hand om mina tänder. Eltandborste, tandtråd, bettskena.

¤ Jag ska sluta att drälla saker omkring mig. Var sak på sin plats.

Jag måste erkänna att jag är ganska kass på att hålla mina nyårslöften. Mobilen har jag blivit lite mer kompis med, men bara lite. Och sedan är jag möjligtvis aningens bättre på att plocka undan efter mig. Annars nej, inte bra.

Jag tänker mig att några nyårslöften får följa med till nästa år, medan några hamnar i papperskorgen. Och så kanske något nytt.

2 kommentarer:

Elin sa...

Jag ska inte ha några löften i år.

Sara sa...

Fegis!!