söndag 20 februari 2011

On the road

Under gårdagen gjorde vi vår första road-trip tillsammans med barnen. Vi styrde kosan mot Tidaholm och Anna och Stefan. Fyra timmar senare, lite kämpande med ett fastfruset tanklock, en bamsefrukost på McDonald´s och två felkörningar, var vi äntligen framme.

Spännande att se nya huset. Jag blir så otroligt renoveringssugen varje gång jag stiger in i ett gammalt hus. Det var kanske tur att vi bara stannade över dagen, annars kanske jag hade börjat riva ner gammal väv och slipa trappor.

Vi kom hem vid tiotiden och barnen hamnade direkt i säng och somnade om utan protester. Jag däremot kunde inte somna, eftersom mina fötter hade frusit till is under bilfärden.

2 kommentarer:

Anna sa...

sockarna va inte tillräckligt varma alltså? =/

Elin sa...

Vi hade tänkt komma o hälsa på er idag men ni skulle visst till IKEA..synd tycker jag..länge sen nu.