fredag 7 februari 2014

Sista?

Jag ger nog upp det här bloggförsöket...igen. Jag är alldeles för upptagen med livet för att skriva något. Och lite lat är jag nog också.

Och byggbloggen som skulle ta fart, med pool och utbygge och allt. Stommen till poolen är på plats och tomten är full av stora hål. Och kaninernas fina vinterhotell. Och alla bilderna på lekstugan.

Och besök till Finspångs badhus, och väntan på resa till Teneriffa och passfoton. Och Emil som stal min bil och nya smoothieblendern. Och min bil utan bromsar, och fina shoppingfynd och Angry Birds- feber. Positiva syntest och jättestora vårtor. Vaccinationer, skridskoisar, simskola.

Ja, mitt liv är innehållsrikt, men jag ORKAR inte blogga!

4 kommentarer:

Elin sa...

Äh. Ge ibte upp. Uppdatera oss en gång i veckan. Det räcker väl?

Sara sa...

Matberedare. Vi får väl se.

Sara sa...

Matberedare? Maybe skulle det stå

Mormor sa...

Blogga när du har lust. Det ska väl inte vara något tvång! Det är kul att läsa iaf.