onsdag 4 januari 2012

2012

Nu är det nytt år igen. Åren går fortare och fortare ju äldre jag blir. Nyårslöfte för 2012 innebär inte dagligt bloggande. Inga måsten utöver de som livet bjuder på. Däremot ska jag försöka bli en mamma med mer tålamod. Och så är det ju det här med kroppen förstås. 60 kg och jag ska ner till 55 kg. Jag vet att det är fåfängt och att allt ska ta sin tid, men jag gillade ju att träna innan jag blev mamma så det här kanske blir en sporre. Att någon håller koll på mig liksom. Magmuskler och armmuskler står högst upp på önskelistan. Nu är magen i detta skick:


Ett och två.  Träna på.

2 kommentarer:

Mormor sa...

Jaha Wii fick visst inspiration! Skämt åsido, din mage är fin och du är bra som du är.

Kul med ett nytt inlägg från dig.

Elin sa...

Jag håller med mormor. Tagga ner lite. Visst att det är sunt att röra på sig men bli nu inte sådär manisk. Du är som sagt fin som du är och jag kommer aldrig bli lika smal som du är. Ta ett glas O`boy..det är du värd=)