tisdag 22 oktober 2013

Ekorrhjulet

Tiden bara flyger fram. Måndagar och tisdagar är mina längsta dagar, sedan rullar det bara på. Och eftersom jag är ledig på fredag, är helgen snart här. Ullared på lördag och loppis på söndag. Tjoho!

Igår var nog en försmak av vad som komma skall då barnen blir äldre. Jag hann jobba, hämta barn, äta mellis, simskola 1, simskola 2, fotbollsträning, föräldramöte. Hemma 20.30 och tvätta kläder och packa väskor, äta kvällsmat, lite tv och sova. Upp 5.30 och duscha, lämna barn, jobba, förbereda föräldramöte och genomföra föräldramöte, städa lite på jobbet. Hemma 20.30, packa väskor och tvätta kläder. Sitta i soffan med paddan...soooova.

3 kommentarer:

Morfar sa...

Så är livet ibland....

Elin sa...

Urk säger jag. Samhället är märkligt uppbyggt tycker jag..när man knappt hinner andas mellan arbetsdagarna.

Mormor sa...

Bra jobbat!