torsdag 19 september 2013

Vinterplagg

Jag är expert på att handla när det är bra priser. Kuponger och erbjudanden utnyttjas flitigt och jag har gjort plats i en garderob för alla mina fynd, som bara väntar på rätt säsong eller att någon ska växa i dem. imorgon bär det av till stan för vintershopping. Jag har alltid varit ett fan av Kappahl, men deras termobyxor gjorde mig grymt besviken förra året, när Marcus under loppet av två veckor hade lyckats riva hål i knät på två par 450-kronors brallor.

I år lutar det nog åt Stadium. Jag sitter och bläddrar i ett reklamblad som damp ner i brevlådan under eftermiddagen. Min stora lilla Böna har önskat sig en overall i år. Jag har dock alltid tyckt att overaller är för småbarn och förra året körde hon tvådelat, men förklaringen fick mig att ändra mig. "Snön åker alltid innanför min jacka". Och om man är en frusen tjej som gärna vill hänga med brorsan i snövallarna, så är det helt okej för min del med en overall. Jag är faktiskt sugen på en själv.

Mitt nya favvoplagg från mitt absoluta favvoställe Ellos:

Ellos Bästa Pris Grå Overall
Helt i fleece. Och nästa vecka anländer den i detta utförande:
Ellos Bästa Pris Blåmönstrad Overall

Den ena ska jag ha under våra uteoveraller på jobbet. Jag kommer att vara varmast och gladast av alla!

3 kommentarer:

Elin sa...

Hittar den inte på Ellos hemsida?

Sara sa...

Första bilden är en länk till ellos. Tryck där...

Elin sa...

Åh. Den hallonröda var fin!