tisdag 3 maj 2011

Pakethysteri

Jag har beställt skor till barnen. Linas var för små och idag skulle jag försöka mig på konststycket att skicka tillbaka dem.

En del av följesedeln skulle ligga i paketet och en annan skulle klistras på paketet.

Inslaget och klart kunde jag inte hitta den delen av lappen som skulle klistras på paketet. Inuti kanske?

Uppslitet och genomsökt. Ingen klisterlapp där inte.

Vi letar och letar och hittar den till slut. Tejpa igen paketet och klistra på lappen. Färdigt!

Men vad är det som ligger kvar i soffan om inte den lapp som skulle ligga i paketet?

Riv upp och börja om. Men denna gång blir det lite krångligare, eftersom klisterlappen sitter över tejpen som jag vill riva bort.

Nu är det färdigt.

Undrar om det är värt att få ett nervsammanbrott för 33% rabatt?