fredag 10 juli 2009

Gardinjakten fortsätter...

Lina och jag styrde kosan mot Jysk, där vi hittade dessa läckra gardiner:




349 kronor styck. Vi ska ha fem stycken, så det får lov att vänta en stund...

På vägen hem ringde det en man som ville erbjuda mig en oerhört billig och attraktiv försäkring, i fall jag skulle få cancer. Kravet var bara att jag inte skulle ha haft cancer tidigare eller att någon nära släkting inte skulle ha haft cancer. "Vad fult", sa jag. De som behöver försäkringen mest av alla får inte teckna den. Försäkringsmannen bara malde på om försäkringens förträfflighet. Det gick inte att avbryta och inte att argumentera, men en sak som är bra med telefoner är att det går att lägga på. KLICK och hej då. Jag stängde av telefonen helt och hållet också. För säkerhets skull...

Inga kommentarer: