fredag 10 juli 2009

Gardinbekymmer!

På framsidan av vårt hus ska vi ha markiser, då solen lyser obarmhärtig rakt in i våra ögon när vi äter frukost. På baksidan blir det inga markiser, eftersom vi tycker att det ser lite konstigt ut med en markis över dörren.

Solproblemet kvarstår alltså på baksidan av huset. Då kom jag på att vi skulle kunna ha någon form av rullgardin/hissgardin i vardagsrummet. Jag hittade snygga hissgardiner på Ellos som genast inhandlades.

Jag öppnade och testade dem imorse. Riktigt snyggt! Sedan fällde jag upp dem...
Ve och fasa! Det ser lite väl "rysch-pyschigt" ut?

Hoppas verkligen att Ellos tar tillbaka dem, trots att ångerfristen gått ut för sisådär två veckor sedan. Så kan det gå när paketet får ligga och skräpa oöppnat på golvet i mer än två veckor. Vad ska jag hitta på nu då?

Inga kommentarer: