torsdag 31 december 2009

Nyårslöften

Mina löften inför 2010:

¤ Jag ska blogga varje dag. Och då menar jag inte "gnällblogga".

¤ Jag ska börja träna. Träna järnet, kondition och styrka,

¤ Jag ska öva bort min kameraskygghet. Massor av bilder på mig ska tas.

¤ Jag ska ta med mig mobilen när jag åker någonstans. Med laddat batteri.

¤ Jag ska ta hand om mina tänder. Eltandborste, tandtråd, bettskena.

¤ Jag ska sluta att drälla saker omkring mig. Var sak på sin plats.


Oj, oj, oj. Det sista är nog svårast att hålla. Men jag har ju ett helt år på mig. Jag har tjuvstartat idag med att ta en bild på mig själv. Enjoy!

Nu ska jag leta upp mobilen och sätta den på laddning.

2 kommentarer:

Stefan sa...

Det var bra löften! Kämpa på :)

Sofia sa...

Fjärde löftet var ett bra sådant, det borde Johan också anamma. Jag kan nämligen inte för min värld förstå att någon som har två mobiler alltid lyckas åka hemifrån utan något batteri i någon av dem. på tal om det; du hade möjligtvis inte Johans mobilladdare? (OK, kanske inte så schysst att gnälla på honom, "stackarn" har ju ingen laddare.... iofs är det ju han själv som har lagt bort den...)