måndag 14 november 2011

Tiden springer iväg

Just nu finns nästan ingen datortid alls i mitt liv. Kvällarna ägnas åt bebisen och åt att vila och dagarna åt mina stora monster-barn som för tillfället ägnar sina dagar åt att bråka med varandra.

Men nu har Emil sovit nästan fem timmar i sträck på natten två dagar i rad, så det finns nog hopp om livet.

Veckan som gått hade jag tänkt att ägna åt sömn, men Emils magont har blivit värre, så något sovande har inte blivit av. Han fiser och stånkar mest hela tiden, men är trots detta oftast en glad lax.

Två månadergammal  på fredag och jag kan numera komma i två par av mina jeans. (Ont som sjutton gör det, men knappen går faktiskt att knäppa.)

1 kommentar:

Mormor sa...

Det ska bli roligt att se hur mycket lille Emil har vuxit sedan vi sag honom sist. Vi kanske inte kanner igen honom! Kul med byxorna!