torsdag 16 september 2010

Bottenform på toppenpass

Denna vecka har jag överträffat mig själv. Jag har nämligen varit och tränat två gånger redan. Oftast när jag har haft träningsuppehåll, korta eller långa, brukar jag konstatera att jag är i förvånansvärt god form. Så var det emellertid inte denna gång. Oj, oj, oj. Benen kändes som spaghetti och under de sista armhävningarna låg jag på golvet och flåsade.

Ett toppenpass var det under gårdagen med en av mina favvoledare. Och till mitt försvar brukar hennes pass vara riktigt tuffa. Vi får väl se hur det går nästa vecka.

Alltså, roligt pass med bra musik och så var självaste Woody Allen där. Han körde så hårt att han var tvungen att lämna salen innan passet var slut. Fast han är ju rätt så gammal....

1 kommentar:

Elolinon sa...

Åh..tråkigt att jag inte hände på då om Woody Allen var där. Det hade ju varit en syn må jag säga. Önskar att jag var lika duktig som du...det är jag inte...jag är nästan bara lat=)Hehe..