tisdag 27 september 2011

Rent

Häromdagen ringde det en människa och frågade om jag var intresserad av en gratis mattvätt, sängsanering eller en möbeltvätt. Gratis är ju alltid gott, tänkte jag och igår var det dags att få ett rent hem.

Denna mirakelmaskin som tvättade vår matta renare än någonsin, tog också bort kvalster från sängar och soffor och med olika munstycken och mojänger kunde den städa på alla tänkbara, och otänkbara, platser i hemmet. Helt fantastiskt rent! Och helt fantastiskt dyrt!

Hade jag råd så, men mer än 40 000 kronor för en "dammsugare" är lite väl saftigt även för en renlig typ som mig.

1 kommentar:

Mormor sa...

40 000 kronor är en väldigt stor summa att betala för lite städning. Konceptet låter som det Martin Knutsson godtroget åtog sig, dvs att sälja städmaskiner för ett företag som han inte fick betalt av sedan. Jag kommer inte ihåg vad det hette, men antagligen gör din syster Sofia det.