söndag 21 augusti 2011

Förlossning

Nu börjar det dra ihop sig till förlossning. Vår uträkning av födelsedatum för bebisen blev den 13 september, medan ultraljuden säger 15 september.

Marcus, som är äldst, tittade  ut fem dagar innan han var beräknad, medan Lina väntade två extra dagar innan hon gjorde entré.

Frågan är nu när denna nya lilla plutt kommer. 20 kronor i potten per person och vinnaren tar hem allt.

Om man törs kan man också gissa på kön.

Jag, Sara, tror att han kommer söndagen den 11 september.

5 kommentarer:

FRIDA sa...

Men hallå... Jag sätter ju självklart mina stålar på den 13:e.. jag menar, är det några som vet när ni "gjorde´t" så borde det vara ni !! Lättförtjänta pengar !!

Frida igen... sa...

Förresten kanske jag ska tillägga att jag, Frida oxå tror att HAN kommer den 13:e !!

Elin sa...

Jag tror att den lilla bebis-flickan tittar ut den 14:e september. Vi väntar med spänning. Hoppas dock att det blir tidigare..kanske redan imorgon=)

AnnaPanna sa...

Jag tror att HON kommer den 10e!! =)

Nichlas sa...

Jag tror att tösen kommer den 8:e september!