söndag 28 augusti 2011

Parken Zoo

Igår begav vi oss som sagt till Eskilstuna och Parken Zoo. Frida och Danne med barn, Mackes och Linas sysslingar Viktor och Isabelle var också med.

Trots att vädret var hett blev det en trevlig utfärd med glada barn hela dagen. Karusellerna var det som lockade mest och tjejerna var riktigt modiga och åkte nog alla karuseller som fanns. Marcus var lite mer försiktig, men vågade prova en hel del.

Själv var jag i vanlig ordning tjock och köpte inget åkband till karusellerna. Jag spenderade det mesta av min tid tillsammans med Viktor på en bänk, men det var också härligt. Jag längtar ännu mer efter vår bebis nu.

En karusell provade jag i alla fall. Alldeles lagom för både mig och Marcus.




1 kommentar:

Mormor sa...

Bra att det fanns någonting som Marcus kunde åka. Han är modig han också!