måndag 8 augusti 2011

Ny utmaning

Min shoppingutmaning har gått bra. Ingen shopping före Ullareds-resan. Jag har fuskat lite, fast då var det ju billigare än Gekås. Men nu har utmaningen förändrats. Ingen resa och inget mål att spara inför.

Min nya utmaning är nu att lyckas shoppa hemma, fast till Gekås priser. Barnen och jag tjuvstartade igår med en lång sväng på stan. Härliga Cubus rea hjälper mig mycket på traven och nu väntar jag bara på att det ska bli 25% på Kappahl, så fixar det sig nog.

Sedan är det ju knappast någon hemlighet att shoppingen absolut inte är ett nödvändigt ont för mig. LÖÖÖV IT.

Här kommer barnens fynd som de gjorde en annan shoppingdag på Cubus:

Lina valde blå och Marcus valde, som alltid, rosa.

1 kommentar:

Elin sa...

Vad är detta? Ska ni inte till Ullared? Varför denna plötsliga vändning?