tisdag 19 juli 2011

Bowling

Igår kom äntligen den där regniga dagen som Marcus väntat på. Vi har nämligen sagt att när pappa har semester och det regnar så ska vi spela bowling.

Det var bara barnen och pappan som spelade, eftersom jag anar att gravida kvinnor med bäckensmärtor ska hålla sig borta från tunga klot och språngmarscher.

Vi spelade i en och en halv timme. Marcus ville spela ännu mer, men Lina tröttnade efter en halvtimmes spel och låg mest och myste på golvet.

Och när vi hade spelat klart hade det faktiskt slutat att regna...

3 kommentarer:

Sofia sa...

Vad kul med bowling! Var år och dagar sedan jag bowlade. Dock får jag väl erkänna att jag är ganska så kass så jag skulle också behöva sådana där uppblåsbara grejer så man slapp hamna i rännan. ;)

Johan W sa...

Vilken snygg tröja Macke har!!

Elin sa...

Vad roligt med bowling...tänk vad mycket skoj vi kan göra nästa sommar när Lucas blitt lite större. Dock är ju L-loyd liten då men han kanske är foglig..och förresten..barnen på bilden? Är inte det mot dina principer? Då kanske man kan lägga upp en ryggbild även på min blogg kanske?