fredag 1 juli 2011

Den som väntar på något gott... eller?

Telia, Telia, Telia. Vad ska jag säga? Det måste vara tack vare oss lantisar som ni överhuvudtaget har några kunder kvar.

Det har strulat som vanligt och mitt osvajiga internet som jag har väntat på i en och en halv månad är och förblir en dröm. Tur att jag har fått en ny mobil, annars skulle bloggen snart vara död och begraven.

Nu ska vi se om jag kan lägga upp en bild...

En något överviktig räv raskar över ängen
Det gick hur bra om helst. Hoppet är kanske inte ute ännu. Det kanske finns ett liv utan Telia trots allt.

2 kommentarer:

Telia Kundservice sa...

Hej

Lena heter jag och arbetar på Telias kundservice. Naturligtvis ska dina tjänster fungera så att du kan lägga upp bilder. Återkom gärna till mig via länken nedan så ska jag se till att du får hjälp.

Trevlig helg!

Lena Olsson, Telia Kundservice

http://proof.telia.se/enkatpoll.asp?ProofID=15515

Elin sa...

The blogg is alive..som jag väntat! Nu hoppas jag att du är flitig med dina inlägg hädanefter..