fredag 15 januari 2010

Inskolning, dag 5

Idag har vi varit på sista dagens inskolning och eftersom jag bestämt mig för att inte gnälla mer på allt och alla, så ska jag skriva något bra om förskolan. Personalen är snäll och trevlig. Punkt och slut. Nu skriver jag inte mer.

Vidare så måste jag erkänna att jag är mäkta stolt över min lilla Lina. Hon kan redan rörelserna till de flesta sånger och gick utan protester och la sig på sin madrass när hon skulle sova. Hon går självmant och sätter sig på mattan vid samling och hon pratar med alla fröknar, och barn. Om en vecka kommer ingen att ana att hon är precis ny på dagis. En sak till. Hon skrattar. Hela tiden. Jag har nog aldrig hört henne skratta så mycket. Det känns bra. Det här kommer att bli toppen.

1 kommentar:

.....känd som Frida....... sa...

Men så skönt ! Vilken duktig tjej !!