söndag 31 januari 2010

Robinsonfinal

Ja, jag vet inte vad jag ska skriva om Robinson. Allla de som jag hejade på hade hamnat i lag Ghede. En person av dessa fick hamna i Legba och få en chans att komma i final. Denna endaste person som fick ansluta sig till Legba var inte en av dem jag hejade på. Jag kände mig helt likgiltig i finalen och det kändes inte heller svårt att veta vem som skulle ta hem segern. Ja, så blev det med vinterns favvoprogram, ett program som i ärlighetens namn har varit ganska intetsägande med få konflikter och diskussioner och lite action. Men med min största favorit som programledare har det varit väl värt att bänka sig i soffan varje lördagskväll.

By the way, jag hejade på Mats.

2 kommentarer:

Sofia sa...

Jag hejade nog också på Mats tror jag. Tråkigt att det blev en så trist avslutning på årets omgång, som för övrigt varit bra. Måste ju säga att jag också gillar Paolo, Paolo for president! ;)

Anonym sa...

jag tyckte mikko skulle vinna eller anders....